Jak být lepší

Každý den jedna rada.

Dnešní rada

Práce
Co mít na vizitce?

18

#72

I když se zdá, že v době internetu je papír mrtvá věc, nic lepšího než vizitky zatím nikdo nevymyslel. Jaké informace byste na nich měli mít, radí Julia Melymbrose.

Zaprvé, logo firmy. Mělo by být dobře vidět a ten, komu vizitku dáváte, by ho měl být schopen rychle identifikovat a bez váhání si ho spojit se značkou, kterou reprezentuje.

Druhou podstatnou součástí je samozřejmě vaše jméno a pozice, na které pracujete. Julia na základě vlastní zkušenosti radí, na co si dát pozor:

John, zakladatel společnosti Video Masters. Tento popis je ale podle ní nedostatečný. Je John kameraman, střihač, nebo editor? Julia místo toho radí napsat: John, kameraman a zakladatel společnosti Video Masters.

Kontaktní informace jsou nejdůležitější položkou, uvádějte je tedy tak, aby odkazovaly přímo k vám. Uveďte e-mail, web (ne hlavní stránku, ale takovou, kde se o vás dá zjistit víc) a přidejte i odkaz na sociální sítě, které při své práci nejčastěji využíváte.

Dnešní rada

Lifehack
Co dělat, když zapomenete něčí jméno?

26

#71

Dnešní rada

Work-life balance
Tip, jak přijít domů z práce s vyčištěnou hlavou

26

#70

Dnešní rada

Zdraví
Jak cvičit, když nemáte moc času

16

#69

Dnešní rada

Organizace
Dvouminutové pravidlo, které vám ušetří čas

25

#68

Dnešní rada

Cestování
Proč byste se měli v letadle namazat

12

#67

Dnešní rada

Plánování
Buďte sobečtí. Dejte si jeden den v týdnu bez schůzek

15

#66

Dnešní rada

Práce
Blikající kurzor a prázdná stránka. Jak je porazit?

10

#65

Dnešní rada

Organizace
2 důvody, proč se každý den oblékat stejně

23

#64

Dnešní rada

Plánování
Proč byste si měli naplánovat letní dovolenou už teď?

11

#63