Jak být lepší

Každý den jedna rada.

Dnešní rada

Práce
Kolik lidí na schůzce už je moc?

21

#113

Pokud se nejedná například o mítink celého oddělení, na pracovní schůzce by mělo být včetně vás vždy maximálně sedm lidí.

Proč sedm? Číslo podporuje například Hamiltonův armádní výzkum, který ve dvacátých letech minulého století odhalil, že velitelé dokážou efektivně kontrolovat skupinu do šesti osob.

V případě pracovní schůzky vám menší počet lidí zajistí, že skupina stráví méně času kočírováním sebe sama, a zbude tak prostor pro generování nových nápadů.

Pokud se sejdete v menším počtu, lidé budou cítit více osobní odpovědnosti za řešení problému, než kdyby měli možnost schovat se v davu. A navíc v menším počtu jsou schůzky i rychlejší.

Až tedy budete příště svolávat poradu, myslete na „pravidlo sedmi“ a dobře si rozmyslete, koho je vlastně třeba pozvat.

Dnešní rada

Techhack
Dva tipy, jak si doma zrychlit wi-fi

18

#112

Dnešní rada

Cestování
Jak si dobře sbalit na pracovní cestu?

12

#111

Dnešní rada

Digidetox
Páteční výzva: nevyndávejte v práci telefon z tašky

19

#110

Dnešní rada

Práce
„Já nevím“ není odpověď. Řekněte to jinak

26

#109

Dnešní rada

Vztahy
Kolik očního kontaktu je moc a kolik příliš málo

23

#108

Dnešní rada

Práce
Chcete zvýšit plat nebo povýšit? Čtyři věci, ve kterých musíte mít jasno

18

#107

Dnešní rada

Práce
Proč není pokec u kávovaru ztráta času

16

#106

Dnešní rada

Organizace
Základní pravidla pro konzervativní ponožkáře

15

#105

Dnešní rada

Plánování
Jak už nikdy nepřijít pozdě

20

#104