Jak být lepší

Každý den jedna rada.

Dnešní rada

Nezařazené
Máte problémy s usínáním? Dejte si horkou vanu

16

#574

Zapomeňte na počítání oveček. Pokud máte problémy s usínáním, měli byste si podle výzkumníků z Texaské univerzity v Austinu dát hodinu až dvě před spaním horkou vanu nebo sprchu.

Vyplývá to z metaanalýzy, ve které porovnávali závěry více než pěti tisíc odborných článků zabývajících se kvalitou spánku a usínáním. Výsledek?

Horká koupel (nejlépe mezi 40 a 43 stupni Celsia) zhruba 90 minut před ulehnutím stimuluje vnitřní cirkadiální hodiny, jelikož pomáhá tělu se postupně efektivně ochlazovat. V kombinaci s chladnou ložnicí (ideální teplota je mezi 15 a 18 stupni Celsia) zpomaluje metabolismus, a připravuje vás tak na lepší a kvalitnější spánek. Navíc díky ní i rychleji usnete.

Tak se i v dnešním horku přinuťte k horké koupeli. Ráno si poděkujete.

Dnešní rada

Lifehack
Jste ve stresu? Věnujte se domácím mazlíčkům

13

#573

Dnešní rada

Práce
Trik na překonání prokrastinace: odpusťte si

16

#572

Dnešní rada

Cestování
Chcete si dovolenou užít? Zahrajte si na reportéry

14

#571

Dnešní rada

Práce
Šedesátivteřinové pravidlo, které oživí každý mítink

13

#570

Dnešní rada

Lifehack
Co dělat, aby se vám při důležitých vystoupeních netřásl hlas

13

#569

Dnešní rada

Práce
Pět způsobů, jak zlepšit vztah se svým šéfem

9

#568

#567

Dnešní rada

Cestování
Nejlepší čtení na dovolenou? Knížka z místa, kam jedete

10

#566

Dnešní rada

Techhack
Aplikace, bez kterých se v létě neobejdete

15

#565