Jak být lepší

Každý den jedna rada.

Dnešní rada

Jídlo
Výzva: Chcete pít méně? Zaveďte toto pravidlo

18

#222

Probouzíte se s kocovinou častěji, než byste chtěli?

Zaveďte jednoduché pravidlo 5 : 2‒ pět dnů nepiju, dva dny piju. Pokud jste zvyklí dávat si skleničku nebo drink každý den, můžete začít více zlehka, a pravidlo tak upravit na 4 : 3 ‒ čtyři dny bez alkoholu, tři dny s ním.

Jde hlavně o to, abyste dopředu každý týden věděli, ve které dny můžete pít a během kterých si alkohol nedáte vůbec. A abyste s touto představou pracovali i během plánování svých aktivit. Výhodou je, že si dny můžete stanovit podle sebe a můžete je měnit podle toho, co vás zrovna čeká.

Jak tomu obecně bývá, pro tuto výzvu je dobré najít si parťáka. S ním pak můžete trávit večery, během kterých jste se rozhodli nepít.

Zkuste si také na bezalkoholové dny naplánovat něco, co vás během večera zaměstná. Měla by to být nejlépe nějaká aktivita, se kterou nemáte pití alkoholu spojené. Vytřiďte si šatník, přeorganizujte si komoru nebo si naplánujte čtení knížky.

Dnešní rada

Práce
Nebojte se ukázat své slabiny. Pomůže vám to nejen v práci

20

#221

Dnešní rada

Jídlo
Proč jít v rychlém občerstvení ke kase, a ne k samoobslužným kioskům

16

#220

Dnešní rada

Zdraví
Devět tipů pro život s méně plasty

30

#219

Dnešní rada

Plánování
Kdy posílat e-maily, abyste na ně dostali co nejrychlejší odpověď

23

#218

Dnešní rada

Vztahy
Proč byste měli přestat říkat „Já vím, jak se cítíš“

16

#217

Dnešní rada

Organizace
Jak nejlépe uspořádat nádobí v myčce?

18

#216

Dnešní rada

Cestování
Jak nenechat telefon, aby vám zkazil dovolenou

15

#215

Dnešní rada

Vztahy
Jaké je pravidlo č. 1 při online randění?

20

#214

Dnešní rada

Spánek
Jak usnout, když je venku vedro k padnutí

20

#213